ŘEKLI JSTE O NÁS

„Strávili jsme příjemný den se spoustou námětů ke zvýšení psychické odolnosti i zlepšení vztahů na pracovišti. Uvědomuji si, jak je důležité přemýšlet o prioritách věcí k řešení. Naučit se „ubrat“, zaměřit se na svoji psychickou pohodu, stavět přemostění, radovat se z maličkostí. Nenechat se otrávit a umět říci ne, je-li to třeba.“

Kamila, učitelka speciální ZŠ

„Líbila se mi atmosféra, kterou vytvořily lektorky, a která podpořila otevřenost kolektivu. Odnáším si různé rychle účinné techniky na lepší vnímání sebe sama.“

Monika, učitelka ZUŠ

„Šlo o přínosný společně strávený čas s kolegy, uvolněná atmosféra. Ocenila bych, aby byli přítomni všichni zaměstnanci a využili jsme příležitost k řešení obtížnějších témat. Kladně hodnotím profesionální přístup lektorek.“

Dana, učitelka, 2. stupeň ZŠ

„Byly pro mě důležité společné prožitky a otevřenost kolegů díky bezpečnému prostředí, které navodily paní školitelky. Možná by bylo dobré rozdělit seminář do dvou dnů, i když chápu časové obtíže potom.“

Veronika, učitelka ZŠ

„Líbil se mi společně prožitý den a pocit sounáležitosti s týmem.“

Tereza, vychovatelka v družině a asistentka pedagoga

„Oceňuji příležitost k lepšímu poznání sama sebe, svých silných stránek, ale i vnitřních sabotérů. Proniknutí do relaxačních technik. Těším se na příště.“

Jana, 1. stupeň ZŠ

„Díky vašemu semináři jsem měla čas pro sebe, možnost se zastavit a učit se odpočívat 🙂 Také společná kooperace s kolegyněmi byla zajímavá a pro mě přínosná.“

Michaela, asistentka pedagoga na ZŠ

„Rozhodně bych chtěla ocenit přenos klidné a pohodové atmosféry. Už přemýšlím, jak konkrétně bych mohla poznatky z kurzu aplikovat ve třídě.“

Dagmar, učitelka na 1. stupni ZŠ

„Uvědomila jsem si, jak je důležité myslet víc na sebe, rozdělit si činnosti na důležité a méně důležité. Chválím celkové vedení kurzu, bylo to moc podnětné.“

Mirka, zástupkyně ředitelky ZUŠ

„Bylo pro mě důležité si uvědomit, co mi energii dává x bere. Říct to nahlas. Pojmenovat problém. Skvělé byly také konkrétní metody k dodání energie – sklenička s kartičkami (už ji máme v kuchyňce). Uvítala bych ještě více času, aby bylo více prostoru pro osobní vyjádření „problémů“, zkušeností, pocitů…“

Eva, asistentka pedagoga

„Oceňuji příjemnou atmosféru, lehkost předávání, srozumitelnost. V úvodu proběhl trochu pomalejší start díky kolektivním aktivitám. Líbila by se mi delší meditace – proběhla pouze ukázka.“

Vendula, učitelka ZUŠ

„Školení bylo pěkně připravené, svižné, přehledné a motivující. Inspirující byly tipy na plánování a rozdělení dne, fór s tužkou, fialová hodinka atp. Děkuji.“

Blanka, ředitelka ZŠ

„Líbilo se mi, jak jste se střídaly, doplňovaly a šířily pozitivní energii :-)“

Ivana, učitelka 2. stupně ZŠ

„Moc děkuji za tipy na můj osobní wellbeing. Pokusím se na něm pracovat, abych nevyhořela. Zaujaly mě konkrétní tipy, jak v praxi aplikovat Baťův time-management, jak si zpříjemnit nastartování dne i jak zlepšit kvalitu spánku.“

Soňa, zástupkyně ředitele ZŠ

„Děkuji za přínosný webinář, zaujala mě fialová hodinka a technika přechodového mostu. Na příště doporučuji navýšení časové dotace, došlo k nečekanému prodloužení času, se kterým jsem nepočítala, ale zároveň jsem nechtěla odcházet.“

Šárka, učitelka ZŠ

„Jste úžasné, jde z Vás neskutečný klid a pozitivní energie. Určitě si začnu zapisovat akce a věci, na které se těším. Děkuji.“

Pavla, učitelka ZŠ

„Chtěla bych Vám poděkovat za úžasný seminář. I kdybych zavedla jen zlomek Vašich rad, vím, že mi to pomůže se zklidnit, nepanikařit, utřídit si myšlenky. Inspirovala jsem se spoustou konkrétních tipů pro více klidu během dne. Např. už n astartování dne – nevyběhnout se zazvoněním budíku, ale popřemýšlet o tom, co mě čeká a naladit se na to. Umět se zastavit, to je to, co mi nejde. Přitom stačí jen pár minut… Stejně tak večer mne zaujala fialová hodinka, jak umět vypnout a nenechat vířit vtíravé myšlenky. Úžasný tip na deník vděčnosti. Také bych se díky Vám chtěla naučit neřešit zbytečnosti (3 body k řešení). Opravdu moc DĚKUJI.“

Renata

„Oceňuji všechny nápady a rady, především „vděčnost“. Chválím příjemný slovní projev obou lektorek.“

Monika, učitelka MŠ

„Užitečné pro mě byly tipy na vědomé a plánované chvilky radosti každý den, a také uvědomění si, za co jsem vděčná a co chci více prožívat. Celkově zazněla spousta tipů, které využiji nejen v práci, děkuji.“

Jana, vychovatelka v družině

„Určitě vyzkouším denní plán a deník vděčnosti. Celkově bych chtěla pracovat na postupných krocích mého wellbeingu. Skvěle vedený kurz, děkuji.“

Hanka, učitelka 1. stupně ZŠ

 „Úžasné je Vaše nadšení, dobrá příprava, srozumitelnost, praktičnost semináře. Děkuji, byl pro mě přínosný a příjemně strávený čas.“

Iva, asistentka pedagoga

„Oceňuji designově a obsahově příjemnou prezentaci, srozumitelně vedený výklad a nabitý program. Velmi mě inspiroval Baťův management, relaxační chvíle během dne a spousta dalších technik pro péči o psychickou pohodu. Příště bych uvítala ještě více konkrétních příkladů, např. techniky dýchání atd.“

Saša, učitelka střední zdravotnické školy

„Děkuji za příležitost věnovat čas sama sobě. Seminář byl protkaný za příklady ze života, krásný přístup.“

Jana, ředitelka MŠ

„Z lektorek čišel klid a pohoda. Na webináři oceňuji pozitivní nastavení a přínosný a bohatý obsah i v poměrně krátkém čase.“

Petra, učitelka ZŠ

SPOLUPRACUJEME

Abychom vám do škol mohli poskytnout podporu v co nejširším měřítku, spolupracujeme s dalšími odborníky v oboru.

Zkrátka a dobře, nejsme na to sami 🙂

Všímavec je první česká mindfulness aplikace pro 1. stupeň základních škol.

Inovativní aplikace pro podporu psychického zdraví a soustředěnosti žáků, která může pozitivně ovlivnit atmosféru ve škole i učební výsledky.

  • podpora soustředění, emocí, laskavosti a vztahů
  • podpora ovládání emocí
  • zvýšení soustředěnosti, pocitu klidu, uvolnění a sebepřijetí
  • snížení úzkosti
  • pozitivní vliv i na symptomy ADHD

Cvičení trvají v rozmezí 1-5 minut, není tedy třeba vyhrazovat si speciální čas. Každý učitel má k dispozici metodiku, která poskytuje podrobné informace k jednotlivým cvičením.

V případě zájmu o více informací nás neváhejte kontaktovat.

Webová aplikace pro odhalení vlastního potenciálu a nadání – pro 7.-9. třídy ZŠ a 2.-4. ročníky gymnázií, SŠ a SOU.

Online webová aplikace pro odhalování silných stránek a nastavení cest budoucího směřování. 

Regio Advisor je pro všechny, kteří chtějí stavět svůj budoucí rozvoj na svých silných stránkách.

Žáci mohou výsledky využít pro rozhodování o škole či budoucím povolání.

Aplikace není konkurencí psychologů, kariérových a výchovných poradců, ale naopak práci těmto odborníkům usnadňuje, zpřehledňuje a urychluje.

Chcete se dozvědět více o tom, jak tato aplikace funguje a zda by mohla pomoci žákům či studentům i na vaší škole?